ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 15، شماره 1 - ( 1403 )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(375 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(194 دریافت)
Intercultural Language Education in an EFL Context: Policymakers’ Beliefs, Knowledge, and Planning
ص. 31-1
10.29252/LRR.15.1.1
Zia Tajeddin
*
،
Zari Saeedi
،
Neda Khanlarzadeh
چکیده
(971 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(291 دریافت)
Design and Application of Intelligent Classroom in English Language and Literature Based on Artificial Intelligence Technology
ص. 57-33
10.29252/LRR.15.1.2
Kehan Du
*
چکیده
(607 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(221 دریافت)
Teachers as Emotional Agents: Contributions of an Online Asynchronous Teacher Education Initiative
ص. 86-59
10.29252/LRR.15.1.3
Mohammad Nabi Karimi
،
Mahdieh Mofidi
*
چکیده
(1272 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(217 دریافت)
The Applicability of Positive Psychology in Social Media-Based Language Learning
ص. 118-87
10.29252/LRR.15.1.4
Xiaoqi Qin
*
چکیده
(629 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(224 دریافت)
A Methodological Synthesis of Research Articles in the English for Specific Purposes’s Lifespan
ص. 143-119
10.29252/LRR.15.1.5
Hessameddin Ghanbar
،
Reza Rezvani
*
چکیده
(632 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(268 دریافت)
The Embodiment of Environmental Discourse in Language Learning: A Critical Ecolinguistic Study of EFL Textbooks in Indonesia
ص. 175-145
10.29252/LRR.15.1.6
Pirman Ginting
*
،
Glory Algae
،
Yenni Hasnah
،
Mandra Saragih
،
Adib Kharisma
چکیده
(1264 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(274 دریافت)
Recast Enrichment Episodes for Improving EFL Learners’ Written Accuracy and Complexity: Reaching out to Learner Negotiation
ص. 197-177
10.29252/LRR.15.1.7
David M. Russell
،
Massoud Yaghoubi-Notash
*
چکیده
(1045 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(187 دریافت)
Factors Affecting Foreign Language Teachers’ Willingness to Communicate in Second Language
ص. 235-199
10.29252/LRR.15.1.8
Mohammad Taghei Azad
،
Moussa Ahmadian
*
چکیده
(1247 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(225 دریافت)
Hiatus Resolution and Its Relation to Vowel Shortening in Persian and Central Kurdish: An Optimality-Theoretic Approach
ص. 258-237
10.29252/LRR.15.1.9
Omid Ghalkhani
*
،
Hossein Razavian
چکیده
(1074 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(195 دریافت)
Iranian Prospective English Language Teachers’ Perceptions of Neurocognitive Science Core Concepts: A Phenomenological Study
ص. 292-259
10.29252/LRR.15.1.10
Hamid Khosravany Fard
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
*
،
Ali Moghimi
،
Mohammad Davoudi
،
Saeed Ghaniabadi
چکیده
(893 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(194 دریافت)
Insights into Moral Education: Iranian English Teachers’ Conception of Morality
ص. 319-293
10.29252/LRR.15.1.11
Azar Hosseini Fatemi
،
Neda Moezzipour
*
،
Behzad Ghonsooly
چکیده
(1066 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(163 دریافت)
La traduction dans le roman: le cas de Mille Soleils splendides de Khaled Hosseini
ص. 338-321
10.29252/LRR.15.1.12
Atefeh Navarchi
*
،
Ladane Motamedi
چکیده
(754 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(145 دریافت)
L'Efficacité de l'Apprentissage en ligne des Langues étrangères dans l'ère Post-COVID-19 dans les établissements d'enseignement supérieur
ص. 357-339
10.29252/LRR.15.1.13
Nabil Al-Awawdeh
*
چکیده
(686 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(124 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS